تولید کننده عصاره مالت جو نیمه شفاف

طرز مصرف عصاره مالت جو چگونه است؟

جهت مصرف عصاره مالت جو طبق دستور پزشک عمل کنید و هر مقداری را که تجویز کرده است با یک لیوان پر از آب مصرف کنید.

جهت مصرف پودر عصاره مالت مقداری را که پزشک معین گرده  است در شیر یا آب یا آب میوه ریخته و آن را هم بزنید تا حل شود. اگر شیر  یا آب گرم باشد، بهتر حل خواهد شد. طعم وانیل یا کاکائو می دهد.

جهت مصرف عصاره مالت جو مقداری را که پزشک گفته است با ۳۰ یا ۶۰ گرم آب گرم محلول کرده، سپس شیر، آبمیوه یا آب به آن اضافه کنید. این شکل عصاره نیز مزه وانیل یا کاکائو می دهد.

اگر یک بار مصرف آن فراموش کنیم چه اتفاقی می افتد؟

در این صورت به محض به یاد آوردن، آن را مصرف کنید؛ مثلاً اگر ساعت ۷ صبح باید آن را مصرف می نمودید و ساعت ۸ یا ۹ یادتان آمد، آن را مصرف کنید . ولی اگر زمان مصرف دوز بعدی فرارسیده است ، دیگر مقدار قبلی را مصرف ننمایید. یعنی هیچ وقت ۲برابر آن را مصرف نکنید.

 

آیا عصاره مالت تداخلی با غذاهای دیگر  دارد؟

هیچ گونه تداخلی با هیچ غذایی ندارد.

 

آیا عصاره مالت با سایر داروها تداخلی دارد؟

عصاره مالت جو هیچگونه تداخل دارویی با سایر داروها ندارد.

اگر فرد بیماری دیگری داشته باشد، آیا استفاده از عصاره مالت مشکل زاست؟

ممکن است داروی تجویز شده برای یک بیماری ، برای یک بیماری دیگر مضر باشد. در مورد عصاره مالت جو نیز به همین صورت است. افرادی که دچارانسداد روده هستند یا عمل جراحی در ناحیه شکم انجام داده اند، یا دچاراختلالات مزمن روده ای مثل بیماری التهاب روده یا بیماری کرون هستند، باید با مشورت پزشک نموده و تحت نظر او این عصاره را مصرف کنند، زیرا عصاره مالت به علت داشتن فیبر برای این بیماری ها خوب نیست.

این عصاره دارای کربوهیدرات است، به همین دلیل بیماران دیابتی باید با مشورت پزشک آن را مصرف کنند. افرادی که سابقه  آلرژی  یا آسم دارند، ممکن است به هر داروی جدیدی واکنش نشان دهند که علائم آن شامل جوش ، کهیرهای پوستی و خارش است. وقتی فرد نسبت به این عصاره واکنش نشان داد، نباید آن را مصرف کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *